Sprzedawca jest odpowiedzialny względem kupującego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną ( rękojmia ) zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta ( Dz. U z dnia 24 czerwca 2014 r. )
W przypadku stwierdzenia wady towaru przysługuje Ci uprawnienie do złożenia reklamacji w terminie 2 lat od daty wydania towaru i 1 roku od daty stwierdzenia wady towaru.
Sugerowanym przez nas sposobem złożenia reklamacji jest reklamacja w formie pisemnej. Nie wyłącza to jednak możliwości złożenia reklamacji w innej, wybranej przez Ciebie formie – taka reklamacja również zostanie rozpatrzona zgodnie z obowiązującymi przepisami.
W przypadku składania reklamacji w formie pisemnej lub np. drogą mailową możesz pobrać formularz reklamacji towaru lub samodzielnie sporządzić reklamację zawierającą co najmniej wszystkie informacje zawarte w/w Formularzu.
Po sporządzeniu reklamacji wyślij reklamowany towar wraz z prawidłowo sporządzonym formularzem reklamacji towaru ( jeśli został sporządzony) na adres:
Sklep internetowy Etienneshop
Grota Roweckiego 8A
95-200 Pabianice
Tel. 731-884-234
Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni od dnia złożenia reklamacji. W tym terminie zobowiązujemy się do poinformowania Cię o sposobie rozpatrzenia reklamacji we wskazany przez Ciebie sposób.